logo FORD
  • NOUL RANGER

NOUL RANGER

 

Noul Ford Ranger a fost testat fără pic de milă – în unele dintre cele mai ostile medii, la temperaturi extreme şi pe cele mai dure tipuri de teren din lume. 

NOUL FORD RANGER

Ranger a fost testat, de asemenea, şi de o parte dintre cei mai severi arbitri din lume – cei din juriul “Pick-up-ul Internaţional al Anului 2013”. Aceştia – jurnalişti de top din domeniul auto, din întreaga lume – au acordat, în unanimitatea, mai multe puncte noului Ranger decât punctajul cumulat al ocupanţilor locurilor 2 şi 3. 

Arbitrii au fost impresionaţi, fără îndoială, de plusul de putere oferit de noua gamă de motoare diesel Duratorq – putere care vă permite să transportaţi o sarcină utilă de până la 1.340 kg şi să remorcaţi până la 3.350 kg. În acelaşi timp, noile motorizări oferă un consum ameliorat şi respect sunt conforme cu standardele Euro V în materie de emisii. 

Noul Ranger este, de asemenea, primul pick-up care a obţinut o evaluare a siguranţei de 5 stele din partea organizaţiei Euro NCAP.

Un aspect minunat care economiseşte combustibil

Noul Ranger are o formă a caroseriei mai aerodinamică. Aceasta oferă vehiculului un aspect mai contemporan şi, mai important, îmbunătăţeşte în mod semnificativ economia de combustibil.

Înăuntru, interiorul este mai confortabil ca niciodată, oferind, în acelaşi timp, durabilitatea esenţială pentru o camionetă pick-up.
Exterior
Partea frontală restilizată face ca noul Ranger să fie mai aerodinamic, favorizând astfel economia de combustibil şi eficienţa consumului. Iar noua sa linie centrală, acum mai ridicată, asigură şoferului mai multă protecţie. Priviţi câteva imagini din exterior şi examinaţi aceste caracteristici de design, precum şi altele.
 
Ford Ranger - benă Design exterior redesenat Ranger Wildtrak în culoarea Orange Ranger Wildtrak în culoarea Orange
Ford Ranger în culoarea Performance Blue Capacitate mare de remorcare Ford Ranger Parte frontală mai aerodinamică
Capacitate mare de încărcare Ford Ranger în culoarea Performance Blue Ford Ranger Ford Ranger - Benă integrată
Faruri cu aprindere automată Ford Ranger - roţi mai mari Ford Ranger Wildtrak Oglinzi rabatabile electric
     
Ford Ranger      
Interior
Cabina noului Ranger are un aspect contemporan, de înaltă tehnologie şi oferă o senzaţie sigură de soliditate. Materialele sunt de calitate superioară şi sunt alese special pentru a rezista la uzură şi pentru a fi practice în acelaşi timp. Toate materialele au fost supuse unor teste riguroase înainte de a fi incluse în specificaţii, aşa că puteţi utiliza Ranger-ul cu încredere, chiar şi în cele mai dure medii de lucru. 

Aruncaţi o privire în interiorul noului Ranger.
 
Spaţiu pentru picioare Wildtrak cu tapiţerie de piele şi Alcantara Ford Ranger - scaune faţă ajustabile Ford Ranger - sisteme de divertisment
Ford Ranger - Spaţiu de depozitare central Spaţiu de depozitare încăpător Ford Ranger - Planşă de bord Ford Ranger - consolă centrală
Ford Ranger - Computer de bord Ford Ranger - Navigaţia prin satelit Ford Ranger materiale rezistente Ford Ranger - Interior spaţios
Culori
Alegeţi o culoare pentru exterior de mai jos:
 
Ocean (Metalizat) Wildtrak Orange (Metalizat) Colorado Red Frozen White
Moondust Silver (Metalizat) Thunder (Metalizat) Performance Blue (Metalizat) Cooper Red (Metalizat)
   
Sea Grey (Metalizat) Panther Black (Metalizat)  
 
Tapiţerie

Interiorul noului Ranger vă oferă posibilitatea de a alege dintr-o gamă variată de materiale confortabile, stilate şi durabile, care sunt uşor de curăţat. Aşa că nu veţi avea nicio problemă în a păstra aspectul inteligent al interiorului. XLT este echipat cu tapiţerie din velur, Limited cu piele neagră luxoasă şi Wildtrak cu scaune îmbrăcate în piele perforată şi Alcantara.

 

Ford Ranger XL cu tapiţerie Limewire Ford Ranger XLT cu tapiţerie velour Ford Ranger Limited cu tapiţerie de piele Wildtrak cu tapiţerie de piele şi Alcantara

Un pick-up construit cu un scop

Este adevărat că interiorul său este confortabil şi relaxant, dar noul Ranger este un vehicul proiectat în principal pentru muncă. Cu cele mai mari valori din clasa sa pentru sarcină utilă şi capacitate de remorcare, împreună cu o varietate de caracteristici şi accesorii pentru gestionarea tuturor tipurilor de încărcături, acesta reprezintă o alegere foarte practică. Iar noile costuri de întreţinere, acum mai mici, îl fac să fie o alegere bună şi din punct de vedere financiar.

Sarcină utilă şi remorcare
Noul Ranger este conceput pentru a putea face faţă, practic, oricărei sarcini de transport sau remorcare pe care i-o daţi.
 
Cele mai mari valori din clasa sa pentru sarcină utilă şi capacitate de remorcare
Noul Ranger se mândreşte cu cele mai mari valori din clasa sa pentru sarcină utilă şi cu o impresionantă capacitate de remorcare, şi anume 1.336 kg şi, respectiv, 3.350 kg.
Capacitatea de remorcare în cifre
Noul Ranger uşurează lucrul cu încărcături grele, atât pe teren plat, cât şi în condiţii de remorcare la deal 
Aici puteţi vedea în cifre cât de mult poate transporta acest vehicul. 
4x2 Regular Cab: fără sistem propriu de frânare - 750 kg; cu sistem propriu de frânare - 1600 kg
4x4 Regular Cab, Super Cab, Double Cab: fără sistem propriu de frânare - 750 kg*; cu sistem propriu de frânare - 3350 kg*
*În unele situaţii poate fi necesară folosirea tracţiunii 4L
 
Gestionarea încărcăturii

Noul Ranger oferă o varietate de moduri pentru menţinerea siguranţei şi securităţii tuturor tipurilor de încărcătur
 

Compartimentul de încărcare versatil, cu încuietoare, vă asigură liniştea necesară

Bena noului Ranger poate transporta Euro paleţi, uneltele de care aveţi nevoie, sau tot ce este necesar pentru un sfârşit de săptămână la munte cu cortul. Oferă o serie de măsuri de siguranţă pentru încărcătură, toate fiind conform standardelor DIN. Aceste măsuri de siguranţă includ cârlige de fixare, suport integrat pentru încărcătură, şi (pe anumite versiuni ale modelului) inele exterioare de ancorare. Pentru şi mai multă siguranţă, uşa benei poate fi încuiată şi descuiată manual.

Cârlige de fixare solide pentru încărcături mai sigure

Pentru a vă ajuta să transportaţi încărcătura în deplină siguranţă, aceste cârlige de fixare sunt plasate la interiorul sau exteriorul benei şi numărul acestora variază în funcţie de tipul cabinei. Toate sunt conform standardelor DIN.

Oblonul rulabil, cu încuietoare, fixează şi protejează marfa

Disponibil pe versiunile Wildtrack, această dotare oferă un plus de siguranţă încărcăturii din benă.

Priză de alimentare de 12 volţi, amplasată convenabil
Standard pe versiunile XLT, Limited şi Wildtrack, acolo unde există o podea cu şanţuri, priza este situată foarte la îndemână în benă, pentru a putea pune în funcţiune un frigider sau alte aparate electrocasnice.
 
Sistem de organizare al mărfii pentru încărcături de toate dimensiunile
Sistemul are două balustrade (situate de ambele părţi ale benei), cu două cleme ajustabile pe fiecare parte. Acestea pot fi ajustate şi mutate de-a lungul benei pentru a se potrivi mărimii încărcăturii.
Platformă de siguranţă integrată pentru încărcătură
Pentru a vă asigura că totul este prins corespunzător, balustrada benei este nu numai mai înaltă, dar are de asemenea încorporate cârlige de fixare, un suport integrat pentru încărcătură şi două glisiere mobile, pentru obiectele lungi, montate în spatele benei. (Verificaţi ce versiuni au această dotare disponibilă).
Design îmbunătăţit al benei integrate
Fiecare cabină dispune de o benă individualizată care se arcuieşte uşor pe plafon pentru a se integra perfect cu cabina. Aceasta accentuează designul robust al noului Ranger.

Accesorii
Adaptaţi noul Ranger la activitatea dumneavoastră
Puteţi alege dintr-o gamă completă de accesorii, pentru a vă asigura că noul Ranger vă satisface nevoile specifice de afaceri şi agrement.
  • Oblon rulabil
  • Apărătoare de cabină standard
  • Apărătoare de cabină utilitară
  • Acoperitoare dură a lunetei (dintr-o bucată)
  • Sistem de management/organizare a încărcăturii (Canal C)
  • Sistem de încălzire cu combustibil
  • Roată de rezervă securizată
  • Bară de remorcă (flanşată pentru 3.350 kg sau detaşabilă pentru 2.200 kg).

Costuri de întreţinere şi mai mici
Noul Ranger este echipat acum cu cele mai avansate motoare diesel Duratorq, şi datorită designului şi rezistenţei îmbunătăţite au ca rezultat costuri de întreţinere mai mici. De exemplu:
  • Perioadă de revizii extinsă: de la 20.000 km sau 1 an la 30.000 km sau 2 ani;
  • Perioadă extinsă pentru protecţia anticorozivă;
Noul Ranger are un nivel ridicat de protecţie anticoroziv, astfel puteţi beneficia de o garanţie anticoroziune de 12 ani, cea mai lungă perioadă de garanţie oferită de Ford până acum.

Noi niveluri de putere şi de economie

Noul Ranger dispune de o gamă nouă şi îmbunătăţită de motoare, care dezvoltă mai multă putere şi au un consum de combustibil mai redus. Pe lângă nivelurile superioare ale economiei de combustibil beneficiaţi şi de niveluri de emisii mai scăzute: vehiculul are acum un nivel al emisiilor de CO2 de numai 192 g/Km. 

Aflaţi mai multe despre noile motoare şi despre alte îmbunătăţiri tehnice care au ca rezultat performanţe şi eficienţă sporite.

Putere

Pentru a face faţă încărcăturilor grele şi pentru a se descurca perfect pe terenuri dificile, noul Ranger trebuie să poată dezvolta un cuplu ridicat. Motoarele şi transmisiile din noua gamă pot asigura acest cuplu oricând aveţi nevoie.

Motoare diesel mai puternice şi mai economice
În timp ce motorul TDCi (diesel) de 3,2 litri şi 200 CP asigură un cuplu de până la 470 Nm, motoarele cu putere superioară utilizează un Turbocompresor cu geometrie variabilă (VGT), care controlează puterea şi cuplul generate. Acesta îmbunătăţeşte pornirea şi vă oferă cel mai ridicat cuplu din clasa sa la viteze reduse, chiar şi dacă nu atingeţi pedala de acceleraţie – minimizând consumul de combustibil şi nivelul emisiilor.
Noile transmisii cu 6 trepte de viteză economisesc combustibil şi reduc emisiile
Ranger este disponibil cu o cutie nouă de viteze, cu şase trepte şi schimbare manuală; aceasta oferă o trecere lină între viteze şi reduce pierderile de putere, fiind proiectată special pentru noile motorizări diesel. Noua transmisie reduce emisiile şi consumul de combustibil, oferind, în acelaşi timp, o experienţă mai relaxantă. Puteţi alege, de asemenea, o cutie de viteze automată, ale cărei reglaje de precizie oferă schimbarea rapidă dar fină a vitezelor şi un consum de combustibil ameliorat.
Manevrabilitate

Combinaţia dintre tehnologiile noi şi designul funcţional vă permite să manevraţi noul Ranger, practic, în orice condiţii de teren – de la roci de nisip, la noroi şi chiar apă (Ranger are cea mai bună capacitate din clasă de a traversa vadurile).
 
Sistem de direcţie nou pentru o mai bună manevrabilitate

Noul sistem de direcţie, cu pinion şi cremalieră, se traduce într-o manevrabilitate mai bună şi o precizie mai mare. Sistemul este proiectat pentru o manevrabilitate sporită la viteze mici, de exemplu atunci când parcaţi sau când negociaţi un teren accidentat. Plaja de mişcare a direcţiei este acoperită în 3,5 rotaţii ale volanului, la fel ca la autoturismele mici, iar raza de bracaj este de numai 12,7 m.

Roţi noi, mai mari, pentru aderenţă optimă

Noul Ranger XL este echipat, în versiunea standard, cu jante din oţel, de 16”, în timp ce versiunea XLT vine cu jante din aliaj. Anvelopele mai mari oferă o aderenţă impresionantă, indiferent de cât de înşelător este drumul, pentru încredere şi control depline. În acelaşi timp, noile roţi sunt în măsură să transmită mai eficient puterea mai mare a noilor motoare, rezultatul fiind un cuplu mai mare şi o priză mai bună pe drum – sau oriunde altundeva se întâmplă să conduceţi.

Cinci noi tipuri de anvelope

Pentru a garanta o performanţă optimă, am testat peste 100 de noi variante de anvelope – în cele mai extreme, nemiloase şi ostile condiţii de pe planet. Doar cinci dintre ele au trecut testele, fiind dezvoltate în continuare şi pregătite pentru a echipa noua gamă Ford Ranger. Adecvate atât condusului pe şosea cât şi celui off-road, noile anvelope oferă o aderenţă excelentă, zgomot redus la rulare, durabilitate mare şi o capacitate impresionantă de a absorbi impactul celor mai dure tipuri de teren, pentru a garanta o călătorie comodă şi plăcută.

 
Economie

Noul Ranger dispune, în particular, de două caracteristici care îmbunătăţesc şi mai mult nivelurile de economie ale noii sale game de motoare diesel Duratorq.

Consum de combustibil mai redus, mulţumită anvelopelor cu rezistenţă scăzută la înaintare
Toate cele cinci noi tipuri de anvelope au fost proiectate pentru a avea o rezistenţă scăzută la înaintare. Astfel, ele necesită mai puţină energie pentru a fi puse şi menţinute în mişcare, contribuind la reducerea consumului de combustibil.
Gestionarea electricităţii reduce emisiile şi consumul de combustibil

Funcţia inovatoare de Management al energiei electrice gestionează întregul flux de electricitate al noului Ranger: de la generarea de current electric (alternator), la stocarea curentului (în baterie) şi până la controlul consumului. Controlul consumului presupune monitorizarea şi ajustarea constantă a consumului de curent electric. Acest sistem contribuie, de asemenea, la reducerea consumului de combustibil.


 

O varietate mare de cabine şi mai mult spaţiu

Noul Ranger oferă trei tipuri de cabine, în plus şi opţiune de autoşasiu, toate fiind mai spaţioase decât înainte. Astfel, veţi beneficia de mai mult loc pentru cap, umeri şi picioare (locul pentru picioare în spate la cabina dublă este cel mai bun din clasa sa). Este de asemenea, cea mai lungă, cea mai spaţioasa şi una dintre cele mai înalte modele din clasa sa.

Cabină simplă
Cabină simplă

Cabina simplă în două uşi oferă un spaţiu excepţional şi foarte practic cu o capacitate deosebită de depozitare. 

  • Pick-up cu 2 uşi şi 2 scaune
  • Benă 2280 x 1456 mm
  • Sarcina utilă maximă: 1336 kg (1182 kg cu 4x2)
Autoşasiu

Noul Ranger cu autoşasiu dispune de o cabină robustă, din oţel ranforsat care poate fi cu uşurinţă adaptată pentru a permite să se potrivească diverselor tipuri de caroserii.

 
Cabină în 4 uşi
Cabina RAP
Cabina RAP are două portiere convenţionale în faţă şi două panouri mobile în spate, oferind acces uşor în spatele cabinei şi scaunelor din faţă. Acest tip de cabină are uneori locuri şi în spate cu spaţiu accesibil şi sigur de depozitare în cabină, incluzând două compartimente acoperite în podea. 
  • Pick-up cu 4 uşi, cele 2 din spate cu deschidere inversă, şi până la 4 locuri.
  • Benă: 1753 x 1456 mm
  • Sarcină maximă utilă: 1254 kg (1,190 kg la 4x2)
Autoşasiu

Noul Ranger cu autoşasiu dispune de o cabină robustă, din oţel ranforsat care poate fi cu uşurinţă adaptată pentru a permite să se potrivească diverselor tipuri de caroserii.

Cabină dublă
Cabină dublă
Noul Ranger cu cabină dublă are patru portiere de dimensiuni normale. Astfel, are aspectul unui autorurism, dispunând de un interior spatios şi locuri pentru cinci persoane, cu uşi mai mari, astfel fiind uşor accesibile locurile pentru pasagerii din spate. De asemenea, aceştia se vor bucura de un spaţiu confortabil pentru picioare. 
  • Cabină cu 4 uşi şi până la 5 locuri.
  • Benă: 1530 x 1456 mm
  • Sarcină maximă utilă: 1152
 
Autoşasiu
Autoşasiul Ranger este disponibil sub forma configuraţiilor Cabină simplă şi Cabină cu panou de acces din spate (RAP). Aceasta oferă un şasiu robust, din oţel de înaltă rezistenţă, care poate fi adaptat cu uşurinţă de către un specialist în caroserii pentru a permite montarea unei game variate de tipuri de caroserie.

Share

Te asteptăm în noua locaţie
Ford Tiriac Auto!

Șoseaua București-Ploiești nr. 42-44

Noul Sediu Țiriac Auto